Рейтинг@Mail.ru
Побутова техніка  |  Партнер
ДНЕПР056 788-0599067 544-3646
ЗАПОРОЖЬЕ 0612 62-15-90093 633-5238
Обратный звонок

Ваша корзина пуста
Полезные статьи

Как выбрать пылесос?
Наша табличка поможем Вам в поиске идеал...

Легкие и мощные
Подошва утюга имеет большое значение - и...

3D и 4D горячий воздух в духовых шкафах
Еще большая функциональность для осущест...

Долой изнурительную и длительную чистку духового шкафа!
Еще больше комфорта благодаря пиролизу, ...

Комплект посуды SCHULTE-UFER HEZ390042
Представляем Вам комплект высококачестве...

Гарантия от производителя Bosch

Гарантийный талон.
С октября 2011 года все бытовые приборы Bosch отпускаются с гарантийным талоном нового образца, который имеет несколько ступеней защиты, а именно:

гарантийный-талон-БОШ.jpgгарантийный-талон-БОШ2.jpg


Гарантійні зобов'язання виробника

   Шановний Покупцю! Вітаємо Вас з придбанням приладу торговельної марки Bosch, який був розроблений та виготовлений у відповідності до найвищих стандартів якості, та дякуємо Вам за те, що Ви обрали саме цей прилад.
Придбаний Вами прилад призначено для експлуатації (використання) виключно в побутових (домашніх) умовах родиною, відповідно до інструкції з експлуатації.

1. Гарантійний термін експлуатації приладу складає 24 місяці від дня передачі приладу*, а якщо прилад потребує спеціальної установки (підключення) чи складання – від дня їх здійснення. *Тільки для посудомийних машин: Додатково до гарантійних зобов’язань, зазначених вище, виробник приймає на себе зобов’язання протягом (10) років з моменту придбання приладу першим споживачем, безкоштовно здійснити заходи щодо усунення несправності внутрішнього баку посудомийних машин у разі його наскрізного проіржавлення (з внутрішнього боку назовні).

2. Для задоволення вимог, пов’язаних з неналежним функціонуванням приладу, Вам необхідно звернутись із заявою до одного з уповноважених сервісних центрів (перелік дивись на звороті) та надати наступні документи: – належним чином оформлений гарантійний талон; – документ, який підтверджує факт придбання приладу (касовий чек, товарний чек, прибутковий касовий ордер, видаткова накладна, тощо); – документ, що посвідчує особу; – інші документи, передбачені законодавством.

3. Виробник (підприємство, що виконує роботи з гарантійного обслуговування приладу) має право відмовити у задоволені вимог споживача у разі: – ненадання документів, зазначених вище та/або приладу, щодо якого висуваються вимоги; – виявлення виправлень в гарантійному талоні; – неможливості ідентифікувати прилад; – використання приладу не за призначенням; – порушення споживачем правил користування, транспортування, підключення та зберігання приладу; – подання споживачем завідомо неправдивої інформації щодо факту настання гарантійного випадку; – навмисних дій або бездіяльності споживача або третіх осіб, спрямованих на настання гарантійного випадку; а також недбалого користування приладом; – потрапляння всередину приладу сторонніх предметів, рідини, домашніх тварин, комах або гризунів; – виявлення факту втручання у конструкцію виробу осіб, що не мають на це відповідного дозволу виробника; – виявлення пошкоджень приладу, спричинених неналежним функціонуванням електромережі, газопроводу, мережі водопостачання та каналізації; суттєвим негативним впливом навколишнього середовища; інших факторів, що не піддаються впливу з боку виробника; – виявлення хімічних, механічних, термічних пошкоджень та корозії на скляних, склокерамічних, пластмасових, гумових та емальованих або фарбованих частинах приладів, відповідно.

4. Виробник (підприємство, що виконує роботи з гарантійного обслуговування приладу) не задовольняє вимоги споживачів щодо: – робіт/послуг, які виходять за рамки гарантійних зобов’язань Виробника; – внесення змін до конструкції приладу з метою його пристосування до місцевих умов, які відрізняються від тих, що діють в країні, для якої цей прилад було розроблено, виготовлено та/або сертифіковано; – частин приладів, які з часом зношуються, в тому числі, але не виключно: ножі та загострені насадки кухонних комбайнів у разі їх затуплення; фільтри пилососів, чайників, кавоварок; мішки пилососів; щітки пилососів зі зношеною щетиною; батарейки, акумулятори тощо; а також щодо частин приладу, які легко б’ються: скло, пластмаса, лампи; – робіт, які споживач згідно інструкції з експлуатації повинен виконувати самостійно або за власний рахунок, наприклад: звичайний догляд за приладами, чищення кавоварок та кавомашин, видалення накипу, тощо; – зміни функціональних характеристик приладу, якщо наявні функціональні характеристики відповідають заявленим заводом-виробником. Права споживачів у разі придбання приладів неналежної якості встановлюються чинним законодавством України. Належною підставою для задоволення вимог споживача, є технічний висновок уповноваженого сервісного центру.

5. Додаткова інформація Прилади обов’язково мають бути заземлені. Незаземлені прилади є потенційно небезпечними. Виробник не несе відповідальності за шкоду, завдану здоров’ю чи майну споживача, якщо вона викликана недотриманням норм встановлення чи підключення приладу. Заповнення розділу «Відомості про встановлення» є обов’язковим та дозволить визначити винуватця у випадку виходу приладу з ладу або заподіяння іншої шкоди. Для встановлення і підключення приладу Ви можете скористатися послугами спеціалістів найближчого уповноваженого сервісного центру. Ви можете також скористатися послугами продавця або будь-яких інших кваліфікованих спеціалістів. Транспортні витрати, послуги з підключення, встановлення та запуску приладу, а також доставка приладу вагою до 5 кг в уповноважений сервісний центр у разі виходу його з ладу здійснюються за рахунок споживача, якщо інше не передбачено умовами продажу приладу торговельною організацією. Помилковий виклик спеціаліста уповноваженого сервісного центру оплачується споживачем. Помилковим є виклик, коли споживач вважає прилад несправним в той час, коли йдеться про заходи, які споживач може виконати самостійно та про що зазначено в інструкції з експлуатації, наприклад: перевірка наявності напруги в мережі, подача води в прилад, прочищення стоку води, тощо.

6. Строк служби приладу – великої побутової техніки. Строк служби приладу – великої побутової техніки (холодильників, морозильних камер, пароварок, пральних, сушильних та посудомийних машин, витяжок, плит та варильних поверхонь, духових шаф, винних шаф, мікрохвильових печей, шаф для підігріву посуду), а також пилососів та кухонних комбайнів складає 10 років. Строк служби приладу – малої побутової техніки (м’ясорубок, універсальних різок, блендерів, універсальних подрібнювачів, міксерів, пресів для цитрусових, соковижималок, кавомолок, кавомашин, кавоварок, фритюрниць, тостерів, електричних чайників, чайоварок, яйцеварок, фенів, плойок, масажерів, вагів, прасок, прасувально-сушильних машин, мобільних кондиціонерів, водонагрівачів, масляних радіаторів та приладів для сушіння рук) – 2 роки. Протягом строку служби, виробник гарантує безпеку приладу за умови його використання за призначенням та з дотриманням правил, викладених в експлуатаційній документації (в тому числі, але не обмежуючись, своєчасним проведенням технічного обслуговування, а у разі потреби, післягарaнтійним ремонтом за рахунок споживача).

7. Строк служби приладу припиняється у разі:
• внесення у конструкцію приладу змін та здійснення доробок, а також використання вузлів, деталей, комплектуючих виробів, не передбачених нормативними документами;
• використання приладу не за призначенням;
• пошкодження приладу споживачем;
• порушення споживачем правил експлуатації приладу.